loading...
دنیای خنده |دانلود|جک|اس ام اس|عکس|کلیپ|داستان|شعر|طنز|چت روم|موبایل|نرم افزار‎|‎اموزش|اهنگ|سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
امیرعلی بازدید : 220 دوشنبه 1390/08/23 نظرات (0)

این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟
برات متاسفم.نمی بخشمت ….. خدافظ
”ستادایجاد ترس ودلهره چند ثانیه ای”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی شما تلفنتونو جواب نمیدین یا گوشیتون خاموشه
پدر و مادر چه فکری میکنن؟
۴۹٫۵% شما دارید میمیرید! ۰٫۵% صدای زنگتونو نمیشنوید یا شارژ گوشیتون خالی شده!
۵۰% شما مُرده اید! احتیاط کنید… خاکی بودن آسفالت شدن را در پی دارد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلامتی‌ اونایی که تا میان دخالت کنن همه بهشون میگن
تو یکی‌ دیگه خفه شو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟
برات متاسفم.نمی بخشمت ….. خدافظ
”ستادایجاد ترس ودلهره چند ثانیه ای”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می‌گویند: مثل بچه آدم رفتار کن.
و من هنوز مانده ام که بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم…!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرق افتادن از طبقه اول با طبقه ۱۰ :
طبقه ۱۰ : آ آ آ آ آ آ آ آ آ . . . . . . . . بوووووفففففف
طبقه اول: بوووووفففففف . . . . . . آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و خداوند زمین و آسمان را آفرید…
و ساخت بقیه ی چیزا رو به چین واگذار کرد…!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردم دنیا زمان رو ۳ حالت مبینن
اما ما ایرانیا ۴ حالت..؛
زمان گذشته ، زمان حال ، زمان آینده، زمـــان شـــاہ !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دقت کرین شبای عروسی تا دهنت پر میشه دوربین میاد روت !؟
گفتم هواست باشه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو خیلی گشنه ش بود از پشت شیشه رستوران نگاه میکنه
میبینه یکی داره کباب میخوره!
با انگشت میزنه به شیشه !
یارو میگه :چته ؟
میگه :پیازهم بخور!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو روح همه کسایی که ما اونا رو دوس داریم ولی اونا ما رو دوس ندارن !
اصن خاک تو سرشون !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی خانومی بهت گفت: “چــــــــــــــــی؟”،
به این معنا نیست که گفته شما را نشنیده.
او در واقع به شما فرصت داده که گفته خود را تغییر دهید!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟
مرد: دیوونه میشم.
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مزن بر سر ناتوان دست زور / بزن بر سرش سنگ از راه دور!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش امدید ×××××××××××××××××× خــــدایا! من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریای خود نداری،من چون تویی دارم و تو همچون خودی نداری .... ×××××××××××××××××× امیدوارم که بهتون خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    همه در مورد وبلاگ نظر ميدن.شما چطور؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 834
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 192
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 569
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,017
  • بازدید ماه : 6,228
  • بازدید سال : 67,997
  • بازدید کلی : 522,803